Genomineerde advertenties

Een vakjury heeft uit ruim 400 inzendingen 21 goede doelen geselecteerd (zie onderstaand) die kans maken op een publieks- en/of vakjuryprijs. Stem op jouw favoriet en help zo het goede doel van jouw keuze aan één van de drie publieksprijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte. De advertentieruimte kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.

Winnende advertentie

Advertentie

Het Poeziepaleis

Advertentie

Nationaal Fonds Kinderhulp

Advertentie

Actionaid

Advertentie

Het Begint Met Taal

Winnende advertentie

Advertentie

World Animal Protection

Advertentie

Vereniging Verkeersslachtoffers

Winnende advertentie

Advertentie

Stichting Rookpreventie Jeugd

Advertentie

Stichting Vluchteling

Winnende advertentie

Advertentie

Sterk Huis, Fier en Ckm

Advertentie

Rutgers

Advertentie

MuZIEum

Winnende advertentie

Advertentie

Join The Pipe

Advertentie

IVN Natuureducatie

Advertentie

Hivos

Winnende advertentie

Advertentie

Stichting Hartpatiënten Nederland

Advertentie

Gorilla Stichting Nederland

Advertentie

De Luisterlijn

Advertentie

Classic Young Masters

Advertentie

BlueMatch

Advertentie

Aletta Jacobs Fonds

Advertentie

Alzheimer Nederland

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

In juli en augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 1/1 advertentie en een banner op nrc.nl, die zowel in NRC Handelsblad als nrc.next wordt geplaatst