Genomineerden 2019

Hier presenteren wij u de genomineerden van de NRC Charity Awards 2019. Alle genomineerde stichtingen hebben een creatief team gekregen bestaande uit studenten van Willem de Kooning Academie. In samenwerking met de goede doelen zijn de studenten hard aan de slag gegaan om een advertentie en online banner te creëren. In juli en augustus worden de printadvertenties stuk voor stuk gepubliceerd in NRC Handelsblad, nrc.next en op www.nrccharityawards.nl. De online banners worden dan op de website van NRC geplaatst. De winnaar van de NRC Charity Awards 2019 wordt naast de beoordeling van de NRC vakjury bepaald door uw stem. Stemmen kan van 15 juli t/m 15 augustus.

Winnende advertentie

Advertentie

Het Poeziepaleis

Advertentie

Nationaal Fonds Kinderhulp

Advertentie

Actionaid

Advertentie

Het Begint Met Taal

Winnende advertentie

Advertentie

World Animal Protection

Advertentie

Vereniging Verkeersslachtoffers

Winnende advertentie

Advertentie

Stichting Rookpreventie Jeugd

Advertentie

Stichting Vluchteling

Winnende advertentie

Advertentie

Sterk Huis, Fier en Ckm

Advertentie

Rutgers

Advertentie

MuZIEum

Winnende advertentie

Advertentie

Join The Pipe

Advertentie

IVN Natuureducatie

Advertentie

Hivos

Winnende advertentie

Advertentie

Stichting Hartpatiënten Nederland

Advertentie

Gorilla Stichting Nederland

Advertentie

De Luisterlijn

Advertentie

Classic Young Masters

Advertentie

BlueMatch

Advertentie

Aletta Jacobs Fonds

Advertentie

Alzheimer Nederland

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

In juli en augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 1/1 advertentie en een banner op nrc.nl, die zowel in NRC Handelsblad als nrc.next wordt geplaatst