Genomineerde advertenties

Een vakjury bestaande uit Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC), Astrid Prummel (hoofdredacteur Adformatie), Edward van de Ridder (strateeg/eigenaar NOISE) en Pim Gerrits (creatief directeur Lemz) hebben uit 217 inzendingen 24 goede doelen geselecteerd (zie onderstaand) die kans maken op publieks- en/of vakjuryprijs. Stem op jouw favoriet en help zo Goede Doel van jouw keuze aan één van de drie publieksprijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van €75.000,- bruto mediawaarde (exclusief 21% BTW). Dit bedrag kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.

13357

Stemmen

Deze advertentie is genomineerd

Door

Wildlife Justice Commission

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Ubbo Emmius Fonds, de Groninger University Foundation

Deze advertentie is genomineerd

Door

Trombose stichting Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Door

The Hunger Project Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Zwerfjongeren Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Seniorenwens

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Kunstweek

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting IMC Weekendschool

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Bite Back

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Afrikaanse Albino's

Deze advertentie is genomineerd

Door

SBNL Natuurfonds

Deze advertentie is genomineerd

Door

Net4kids

Deze advertentie is genomineerd

Door

Nederlandse Kastelenstichting(NKS), kenniscentrum voor kasteel en buitenplaats

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Justdiggit

Deze advertentie is genomineerd

Door

foodwatch Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Door

De Dierenbescherming

Deze advertentie is genomineerd

Door

Daniel den Hoed Stichting

Deze advertentie is genomineerd

Door

dance4life

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

Van 24 juli tot 20 augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 2/1 advertentie in zowel NRC Handelsblad als nrc.next.