Genomineerde advertenties

Een vakjury bestaande uit Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC), Astrid Prummel (hoofdredacteur Adformatie), Edward van de Ridder (strateeg/eigenaar NOISE) en Pim Gerrits (creatief directeur Lemz) hebben uit 217 inzendingen 24 goede doelen geselecteerd (zie onderstaand) die kans maken op publieks- en/of vakjuryprijs. Stem op jouw favoriet en help zo Goede Doel van jouw keuze aan één van de drie publieksprijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van €75.000,- bruto mediawaarde (exclusief 21% BTW). Dit bedrag kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Diabetes Fonds

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Vier het Leven

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Stichting AAP

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Pax Kinderhulp

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Rijksmuseum

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Endometriose Stichting

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Warm Rotterdam

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Microkrediet voor Moeders

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Dirk Kuyt Foundation

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Universiteitsfondsen Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Plastic Soup Foundation

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Mensa Fonds

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Save the Children

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Oranje Fonds

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Hiv Vereniging

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Stichting Lezen & Schrijven

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Prinses Máxima Centrum

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Voedselbanken Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

ActionAid

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

ProVeg

Deze advertentie is genomineerd

Advertentie

Dental Health International Nederland

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

Van 16 juli tot 17 augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 2/1 advertentie en een banner op nrc.nl, die zowel in NRC Handelsblad als nrc.next wordt geplaatst