Genomineerde advertenties

Een vakjury bestaande uit Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC), Astrid Prummel (hoofdredacteur Adformatie), Edward van de Ridder (strateeg/eigenaar NOISE) en Pim Gerrits (creatief directeur Lemz) hebben uit 217 inzendingen 24 goede doelen geselecteerd (zie onderstaand) die kans maken op publieks- en/of vakjuryprijs. Stem op jouw favoriet en help zo Goede Doel van jouw keuze aan één van de drie publieksprijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van €75.000,- bruto mediawaarde (exclusief 21% BTW). Dit bedrag kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.

Binnenkort op de homepage: de genomineerden

Houd de website in de gaten!

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

In juli en augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 1/1 advertentie en een banner op nrc.nl, die zowel in NRC Handelsblad als nrc.next wordt geplaatst