Deze advertentie is genomineerd
Ingezonden door:

Stichting IMC Weekendschool

Credits

Organisatie
Stichting IMC Weekendschool
Creatie
José Rivera Marin & Ward Snippe
Productie
Jaap Stahlie (fotografie)
Verantwoordelijk bij klant
Marion Weijman

Beschrijving organisatie

IMC Weekendschool zet zich in voor jongeren uit sociaal-economische achterstandswijken in de grote steden. Dit doen wij door een aanvullend onderwijsprogramma te bieden aan jongeren tussen tien en veertien jaar. Zij krijgen drie jaar lang, elke zondag, les van bevlogen vak experts (vrijwilligers) die de leerlingen hun vak laten ervaren. Dankzij ruime aandacht voor toekomstperspectieven en competenties kunnen de leerlingen ontdekken wat hen interesseert en waar zij goed in zijn.

Beschrijving campagne

Met bijna twintig jaar ervaring is het meer dan ooit de overtuiging van IMC Weekendschool dat beroepsoriëntatie en het ontwikkelen van social skills belangrijke componenten van (aanvullend) onderwijs vormen, die beschikbaar moeten zijn voor alle jongeren. Bent u voorstander van deze onderwijsinnovatie? Doe dan mee met IMC Weekendschool!

Doelstelling campagne

IMC Weekendschool wil het regulier onderwijs aanvullen én inspireren met haar aanpak. Om dat te kunnen realiseren is naamsbekendheid essentieel. Daarom willen via deze weg ons verhaal en doelstellingen bij een groter publiek zichtbaar te maken zodat we meer leerlingen kunnen inspireren voor hun toekomst. Tegelijkertijd hopen we met deze campagne meer vrijwilligers (voor en achter de schermen) te kunnen werven voor ondersteunende activiteiten binnen IMC weekendschool.