Winnende advertentie
Ingezonden door:

De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM)

Credits

Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM)
Creatie
Lieve Eek & Ismay Schaduw
Productie
Fotografie Daan Zahradnik
Verantwoordelijk bij klant
Jolan van den Broek

Beschrijving organisatie

De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) redt al sinds 1824 mensen in nood uit de Nederlandse zeeën en ruime binnenwateren. De organisatie heeft 45 Reddingstations in Nederland en vaart met 75 reddingboten.

Beschrijving campagne

De drijvende kracht achter de KNRM zijn de vele vrijwilligers die geheel belangenloos hun tijd investeren voor het redden van mensen op zee. Maar ook de Redders aan de wal, die vrijwillig geld geven en het mogelijk maken dat dit werk zonder subsidie gedaan wordt, zijn helden! Samen zijn wij de KNRM.

Doelstelling campagne

Veel mensen weten niet dat de KNRM volledig drijft op donaties en nalatenschappen. En dat de redders allemaal vrijwilligers zijn, die belangeloos de zee op gaan om mensen te redden die ze niet kennen, onder soms zware en gevaarlijke omstandigheden. Het doel van deze campagne is om iedereen dat te laten weten en de vrijwillige geldgevers, de Redders aan de wal te bedanken dat ze deze unieke organisatie mogelijk maken.