Deze advertentie is genomineerd
Ingezonden door:

JINC

Credits

Organisatie
JINC
Creatie
Guido van Werkhoven & Felica Spaans
Verantwoordelijk bij klant
Daphne van Dijk

Beschrijving organisatie

Elk kind heeft dromen en talenten, maar als je opgroeit in een omgeving met weinig rolmodellen en veel werkloosheid, krijg je nauwelijks kans om deze waar te maken en sta je er vaak alleen voor. JINC vindt dat ieder kind een eerlijke kans op de arbeidsmarkt verdient. Samen met het bedrijfsleven en het onderwijs geeft JINC deze kinderen kans op een betere toekomst. Ze leren solliciteren, maken kennis met verschillende beroepen en ontdekken samen met een coach welk werk bij hun mogelijkheden en talent past. JINC is een non-profit organisatie en wordt grotendeels gefinancierd door het bedrijfsleven. Ruim 300 partners dragen (financieel) bij om deze kinderen op weg te helpen. Met de projecten van JINC ervaren jaarlijks zo'n 40.000 basisschool- en vmbo-leerlingen uit Almere, Amsterdam, Brabant, Den Haag, Kennemerland, Rotterdam en Utrecht hoe het werkt op de arbeidsmarkt.

Beschrijving campagne

Zoveel ruimte voor talent. Jammer dat het niet gebruikt wordt. 600.000 Nederlandse kinderen groeien op in een omgeving met weinig rolmodellen en veel werkloosheid. Al deze kinderen hebben talenten, maar krijgen nauwelijks kans om deze waar te maken. Een gemiste kans voor Nederland. JINC werkt er hard aan om dit te veranderen. Omdat ieder kind een succesvolle

Doelstelling campagne

Het resultaat van de campagne moet zijn dat onze naamsbekendheid vergroot is én dat het merk JINC geladen is, dus dat mensen weten wat ons doel is.