Ingezonden advertenties

Hier staan alle ingezonden advertenties. Een vakjury onder leiding van hoofdredacteur Peter Vandermeersch beoordeelt alle inzendingen en selecteert hieruit de 24 mooiste, duidelijkste of meest indrukwekkende advertenties. De jury let hierbij op vormgeving, het gebruik van beeld en de kracht van de boodschap. Waarbij de vakjury wil benadrukken dat niet alleen grote organisaties kans op een award maken, maar zeker ook kleine(re) organisaties. Vanaf dinsdag 28 juli worden hier alleen de 24 advertenties getoond die geselecteerd zijn door de vakjury en waar het publiek op kan stemmen.

20

Uploads

Deze advertentie is genomineerd

Door

Nederlandse Vereniging voor Veganisme

Deze advertentie is genomineerd

Door

Transparency International

Deze advertentie is genomineerd

Door

Water for life

Deze advertentie is genomineerd

Door

Women On Wings

Deze advertentie is genomineerd

Door

Tactus

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Leeuw

Deze advertentie is genomineerd

Door

Stichting Gilles de la Tourette

Deze advertentie is genomineerd

Door

Het Rode Kruis

Deze advertentie is genomineerd

Door

NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind)

Deze advertentie is genomineerd

Door

New Dutch Connections

Deze advertentie is genomineerd

Door

Microkrediet voor Moeders

Deze advertentie is genomineerd

Door

De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM)

Deze advertentie is genomineerd

Door

JINC

Deze advertentie is genomineerd

Door

Huismus Bescherming Nederland

Deze advertentie is genomineerd

Door

De Hartstichting

Deze advertentie is genomineerd

Door

De Bomenstichting

Deze advertentie is genomineerd

Door

Het Centrum tegen Kinderhandel Mensenhandel [CKM]

Deze advertentie is genomineerd

Door

Centrum Internationale Kinderontvoering

Deze advertentie is genomineerd

Door

CCUFonds

Deze advertentie is genomineerd

Door

113Online

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

Van dinsdag 18 juli tot en met donderdag 18 augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 2/1 advertentie in zowel NRC Handelsblad als nrc.next.