Ingezonden advertenties

Hier staan alle ingezonden advertenties. Een vakjury onder leiding van hoofdredacteur Peter Vandermeersch beoordeelt alle inzendingen en selecteert hieruit de 24 mooiste, duidelijkste of meest indrukwekkende advertenties. De jury let hierbij op vormgeving, het gebruik van beeld en de kracht van de boodschap. Waarbij de vakjury wil benadrukken dat niet alleen grote organisaties kans op een award maken, maar zeker ook kleine(re) organisaties. Vanaf dinsdag 28 juli worden hier alleen de 24 advertenties getoond die geselecteerd zijn door de vakjury en waar het publiek op kan stemmen.

Door

Dierenbescherming

Door

Nationaal Muziekinstrumenten Fonds

Door

STSN

Door

Stichting Steun 22Q11

Door

Stichting WeJuggle

Door

FairWork

Door

Football Maties

Door

Stichting Care4BrittleBones

Door

Stichting Kinderen Kankervrij

Door

Stichting de Vrolijkheid

Door

Partin

Door

Prinses Beatrix Spierfonds

Door

Nationale Vereniging de Zonnebloem

Door

Stichting Vluchteling

Door

ME/CVS-Stichting Nederland

Door

Stichting Brandweer zonder Grenzen

Door

Talent foundation PvT

Door

Stichting Kikkeropfleurdoos

Door

Stichting Musick's Monument

Door

Stichting Djimba

Door

Stichting To Be Worldwide

Door

Stichting Het Vergeten Kind

Door

Stichting Liliane Fonds

Door

Stichting Nederland Cares

Door

Stichting Dental Health International Nederland

Door

Goodwill Social Work Centre

Door

Sensoor

Door

Stichting Het Nationale Park De Hoge Veluwe

Door

Dutch Dental Care Foundation

Door

IFAW (International Fund for Animal Welfare)

Door

Stichting Looking-Forward

Door

De Regenboog Groep

Door

Task Allegra

Door

Stichting Kienkeurig

Door

MAF Nederland

Door

Stichting Vogelopvangcentrum Midden-Nederland

Door

Stichting Barbarugo

Hoe werkt het?

Upload

Klik op de button advertentie uploaden, vul alle gevraagde informatie in en upload jouw advertentie. Bevestig de e-mail die wordt verzonden naar het ingevulde e-mailadres. Na bevestiging staat de advertentie direct op de site.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

Van dinsdag 28 juli tot en met vrijdag 11 september kan er gestemd worden op de 24 door de vakjury geselecteerde uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op zes prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van €75.000,- bruto mediawaarde (exclusief 21% BTW). Dit bedrag kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC Weekend.