Genomineerden 2018

Hier presenteren wij u de 22 genomineerden van de NRC Charity Awards 2018. Alle genomineerde stichtingen hebben een creatief team gekregen bestaande uit studenten van Willem de Kooning Academie. In samenwerking met de goede doelen zijn de studenten hard aan de slag om een advertentie en online banner te creëren. In juli en augustus worden de printadvertenties stuk voor stuk gepubliceerd in NRC Handelsblad, nrc.next en op www.nrccharityawards.nl. De online banners worden dan op de website van NRC geplaatst. De winnaar van de NRC Charity Awards 2018 wordt naast de beoordeling van de NRC vakjury bepaald door uw stem. Stemmen kan in de periode van 16 juli tot en met 17 augustus 2018. 

Om kennis te maken met de genomineerden, stellen wij de stichtingen graag aan u voor. Hieronder ziet u de huidige logo's van de charitatieve instellingen. Zodra u op een logo klikt, komt u meer te weten over de genomineerde. 

Winnende advertentie

Advertentie

Diabetes Fonds

Winnende advertentie

Advertentie

Vier het Leven

Advertentie

Stichting AAP

Winnende advertentie

Advertentie

Pax Kinderhulp

Advertentie

Rijksmuseum

Winnende advertentie

Advertentie

Endometriose Stichting

Advertentie

Warm Rotterdam

Advertentie

Microkrediet voor Moeders

Advertentie

Dirk Kuyt Foundation

Advertentie

Universiteitsfondsen Nederland

Winnende advertentie

Advertentie

Plastic Soup Foundation

Advertentie

Mensa Fonds

Advertentie

Save the Children

Advertentie

Oranje Fonds

Advertentie

Hiv Vereniging

Winnende advertentie

Advertentie

Stichting Lezen & Schrijven

Advertentie

Prinses Máxima Centrum

Winnende advertentie

Advertentie

Voedselbanken Nederland

Advertentie

ActionAid

Advertentie

ProVeg

Advertentie

Dental Health International Nederland

Hoe werkt het?

Upload

Van alle op basis van motivatie geselecteerde goede doelen wordt hier de door de studenten van Willem de Kooning Academie ontwikkelde campagne geupload.

Delen

Laat iedereen weten dat jouw organisatie deelneemt door jouw advertentie te delen via social media.

Stemmen

Van 16 juli tot 17 augustus kan er gestemd worden op de uitingen.

Winnen

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op vier prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit een 2/1 advertentie en een banner op nrc.nl, die zowel in NRC Handelsblad als nrc.next wordt geplaatst